Friday 20 March 2009

ဆရာမႀကီးေဒၚႀကည္ဦး(ခ) သခင္မေဒၚလွႀကည္ အမွတ္တယ

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၉နွစ္ႀကာ အခ်ိန္္ကာလတခုမွာေပါ ့က်မတေယာက္
နိုငံေရးလုပ္ေဖာ္ေပါင္း သင္းတခ်ိဳ ့ေတာခို၊ တခ်ိဳ ့ ေထာင္က်
တကြဲတျပားျဖစ္ေနခ်ိန္၊ က်မတို ့ရဲ ့လူေဘာင္သစ္ပါတီကိုလည္း
မတရားအသင္းေႀကညာ၊ဘာလုပ္ရင္္ေကာင္းမလဲစဥ္းစားေနတုန္း
သူငယ္ခ်င္းရီရီ(DVB) က ဆရာမႀကီး ေဒၚႀကည္ဦးက တသီးပုဂၢလ
အေနေရြးေကာက္ပြဲ၀င္မယ္တဲ့ အဲဒါ စည္းရုံးေရး ဆင္းေပးရေအာင္
ဆိုေတာ့က်မလဲအားတက္သေရာ ငါလည္းလိုက္မယ္ဆိုျပီး က်မတို ့
သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္ ဆရာမႀကီးအိမ္ရွိရာ ရန္ကင္းကို သြားေရာက္
ခဲ့ပါတယ္။

၁၉၉၀ျပည့္ဆိုေတာ့ ဆရာမႀကီးက ၆၀ ေက်ာ္ စာေရးဆရာမႀကီးပီပီ
သန္တုန္းျမန္တုန္း ေဟာနိုင္ေျပာ နိုင္တုန္း ရန္းကင္းက မိသားစုမ်ား
ကလည္း အေတာ္ေလးေထာက္ခံႀကတာေပါ ့။ သားျဖစ္သူနိုင္ငံေက်ာ္
အနုပညာရွင္ကိုဇာဂနာနဲ ့အရိုင္း ကလည္း က်ရာတာ၀န္ ထမ္းေဆာင္
လွ်က္ေပါ ့ရွင္။ က်မတို ့၂ေယာက္လည္း ကိုယ့္အလွည့္မႏြဲစတမ္းေပါ ့။
ဟိုေရာက္ေတာ့ ေအးေအးမာ (VOA) နဲ ့ေအးေအးေမာ္ တို ့လည္း
ေရာက္ေနႀကပါတယ္ ။က်မတို ့၄ေယာက္ တူတူလာႀကျပီး ၂ေယာက္
တဖြဲ ့ခြဲလိုက္ႀကပါတယ္။

က်မတို ့သြားရမဲ့နယ္ေျမက စစ္တပ္နယ္ေျမဆိုေတာ့ ရန္ကင္းပိုက္လုံး
ႀကီးရဲ့ တဖက္တျခမ္းဆီခြဲလိုက္တယ္။က်မတို ၂ေယာက္ စစ္တန္းလွ်ား
ကစစ္သားမိသားစုေတြရဲ ့အိမ္ေတြကို တအိမ္တက္ဆင္းတံခါးေခါက္ျပီး
စည္းရုံးႀကတာ ၊ အဲဒိအခ်ိန္တုန္းက တကယ္ကိုအားရစရာေကာင္းလွပါ
တယ္။ ဆရာမႀကီး က ႏုိင္ငံေက်ာ္ ကိုဇာဂနာရဲ ့ မိခင္ျဖစ္ေနတာကတ
ေႀကာင္း သူမကိုတိုင္က စာေရးဆရာမႀကီး ျဖစ္ေန ဆိိုေတာ့ သိတ္ျပီး
မေျပာရဘဲ ဘယ္သူဆိုတာကို သိသြားႀကတယ္။
တကယ္ေတာ့ က်မတိုသြားတာ စစ္တပ္ေနာ္။

က်မတို ့ျပန္လာေတာ့ ဆရာမႀကီးက ထမင္း၀ိုင္းနဲ ့ ဆီးႀကိဳပါတယ္ ။
ဘာဟင္းေတြလဲေတာ့ က်မမမွတ္ေတာ့ပါ က်မဒိေန ့ထိအမွတ္ယေန
တာကေတာ့ က်မထမင္းထည့္စားခဲ့တဲ့ ယြန္းပုဂံေလးပါ ။ တကယ္ကို
အညာဆန္ဆန္ထမင္း၀ိုင္းေလးဆိုရင္လည္း မမွားဘူးေပါရွင္။
ဒါပင္မဲ ့ထမင္း၀ိုင္းမွာ ထမင္းတလုတ္မ်ိဳ မက်ခင္သတင္းဆိုး တခု
နားတြင္းသံေရပူလို၀င္ခ့ဲတယ္။“ေထာက္လွမ္းေရးကဖုန္းဆက္လာတယ္
ကိုဇာဂနာနဲ ့ကိုအရိုင္း ဘယ္မွမသြားပါနဲ ့ေစာင့္ေနပါတဲ ့” ဆိုျပီး။
ခဏေနေတာ့ လာေရာက္ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္သြားပါတယ္။
၁၉၉၀ ဆရာမႀကီးရဲ့ နုိင္ငံေရးေကာက္ေႀကာင္း တခုပါ ။

ယြန္းထည္ေလးေတြ ေတြ ့တိုင္းဆရာမႀကီးကိုသတိရေနမိမွာပါ။
ဆရာမႀကီးအတြက္ အမွတ္တယ ။
ယု၀သုဏ္

No comments: